Известие

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen купува Alfa Romeo?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
    Опааааа, смали малко тона пич. Лапето си ти, не аз, видно е от годинките ти, а и от постовете ти. Ти карал ли си 159!? Мен не ме мисли.
    Ауди RS4 сега кажи ТИ, млади момко, къде куца, светни ни нас, тия дето се мърляме с масло всеки божи ден.
    Първо нете наречам лапе,а че мисленето ти е такова.И на въпроса ми орговаряш с въпрос,леко се измъкваш ама не се и учудвам.РС-4 няма аналог за съжаление,но това не прави автоматично Алфа 159 лоша,нали.Няма нужда ни занимаваш с тендециознното си мислене,вече го разбрахме.
    П.П. Само то Крайслер 300 СТР-8 има по-голям обем от БМВ М5,но дали е по добра?
    Last edited by siniqtzmey; d.m.y г., 19:18.
    No one 'needs' an Alfa, like no one needs a car with more than 60 hp!
    Алфа Ромео 155 1.7 8v (много реве )
    e46 328Ci (чорбаджийска кола)

    Comment


    • Първоначално публикувано от siniqtzmey Покажи съобщение
      П.П. Само то Крайслер 300 СТР-8 има по-голям обем от БМВ М5,но дали е по добра?
      Най - доброто е несъществуващата в тоя клас Алфа!!! Просто защото е Алфа, нали? Какви въпроси си задал, като ловя бас, че от колата която караш не виждаш по-надалеч и нямаш никаква база.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
        Най - доброто е несъществуващата в тоя клас Алфа!!! Просто защото е Алфа, нали? Какви въпроси си задал, като ловя бас, че от колата която караш не виждаш по-надалеч и нямаш никаква база.
        Аз база нямам,признавам си,но ти защото кола под 200 коня не караш и базата ти е неимоверно широка.Пак не искаш да ми отговаряш.Само въпроси без отговори.Така може да се продължава до безкрай.
        No one 'needs' an Alfa, like no one needs a car with more than 60 hp!
        Алфа Ромео 155 1.7 8v (много реве )
        e46 328Ci (чорбаджийска кола)

        Comment


        • боби, не че нещо ама 320 д е90 съм карал и то не малко пъти и време...

          еми алфонс 1.9 ми е доста по на сърцето И като поведение на пътя, И като возия, И като динамика


          друг е въпроса че от 320 д нагоре има 330 д, което прави 2.4 смешна, освен ако 2.4 не е много правена... ама ти това го знаеш...

          целта на изказването ми е, че алфа имат адекватни предложения все още, но те намаляват с всяка изминала година...

          нека погледнем 156, която не можем да си кривим душата се продаваше добре с какво разнообразие от двигатели се предлагаше

          1.6, 1.8, 2.0(не помня дали има сериен турбо 2.0, същото важи и за 2.5), 2.5, 3.0, 3.2 - бензини

          1.9, 2.4 - дизели


          общо 8-9 различни двигателя за един единствен модел...


          при 159 драстична разлика - 1.8, 1.9, 2.2, 3.2 - бензини, 3 от които пълна скръб, пък и 3.2ката е далеч от конкуренцията, при последната генерация 1.8 и 1.9 бяха заменени от 1.8 турбо

          1.9(вече заменен от 2.0 ), 2.4(който мисля, че в половината държави вече не се продава)

          равносметката е много неадекватност на реалния пазар, което лично според мен концерн като ВАГ са способни да поправят - бентли, ламборгини, бугати - все коли със сосбтвена каризма и аура, които ФВ успяха да запазят и дори да доразвият.... не слагам алфа ромео до тези имена, но просто мисля, че ФВ не биха затрили идентичността на марката, а биха помогнали
          Last edited by Stoyan Georgiev; d.m.y г., 20:36.
          sigpic
          днес съм в почивка ---

          Comment


          • Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
            просто мисля, че ФВ не биха затрили идентичността на марката, а биха помогнали
            А дано, ама надали ...
            Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
            AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
            Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

            Comment


            • а дано ама надали .. ебаси отговора, аз давам разумни аргументи едно друго ...


              от уважение поне дай някакъв аргумент против... ?


              ФВ до момента не са затрили идентичността, на която и да било марка а само са я засилили ! че то това им е заложено в маркетинговата стратегия - профилират си до краен предел марките
              sigpic
              днес съм в почивка ---

              Comment


              • A бе пичове стига сте се карали,стига с това карал ли си rs,bmv разни цетки и темподобни със обеми над 3 литра,АЛФА във своя клас според мен е отлична. Тези по горе изброените ги сравнявайте със истинските италиански спортисти,точно сте като в ауто билд,сравнение АЛФА 159 3.2 срещу бмв м5 как ще стане а?така,че който го кефи АЛФА да си я кара,който се кефи на фолца да си го купи,Аз се радвам,че ще остане във Фиат пък коще да мре поне ще си остане във Италия,мое мнение,,по добре да остане до тук отколкото да гледам някъв хермафродит"Ай стига,че вече цялата тая работа взе да смърди на кенеф.

                Comment


                • Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                  а дано ама надали .. ебаси отговора, аз давам разумни аргументи едно друго ...


                  от уважение поне дай някакъв аргумент против... ?


                  ФВ до момента не са затрили идентичността, на която и да било марка а само са я засилили ! че то това им е заложено в маркетинговата стратегия - профилират си до краен предел марките
                  Прочети малко по-нагоре в темата и ще откриеш аргументи в поне 3 мои поста.
                  Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                  AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                  Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                  Comment


                  • прочетох и не видях нищо, което да в пряка връзка с това, което казах в последните ми 2-3 поста...

                    видях освен това, че говориш за залязването на "истинските" автомобили като сааб, ровър и волво....

                    ами нормално е, автомобилостроенето е преди всичко бизнес, неуспешният продукт е точно такъв... неуспешен, съответно той няма място на пазара.

                    колко да са "истински" сааб и волво... айде волво имат тази страхотна безопасност (не малка част, от която плод на реклама), а сааб какво имат ? едно наследство от изтребителите и тонове недозавиване... :\

                    3 марки "истински" коли заминават, а колко още са в движение ролс ройс, бентли, бмв, мерц, ягуар(доста чиста все още марка), форд и т.н.
                    sigpic
                    днес съм в почивка ---

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                      прочетох и не видях нищо, което да в пряка връзка с това, което казах в последните ми 2-3 поста...

                      видях освен това, че говориш за залязването на "истинските" автомобили като сааб, ровър и волво....

                      ами нормално е, автомобилостроенето е преди всичко бизнес, неуспешният продукт е точно такъв... неуспешен, съответно той няма място на пазара.

                      колко да са "истински" сааб и волво... айде волво имат тази страхотна безопасност (не малка част, от която плод на реклама), а сааб какво имат ? едно наследство от изтребителите и тонове недозавиване... :\

                      3 марки "истински" коли заминават, а колко още са в движение ролс ройс, бентли, бмв, мерц, ягуар(доста чиста все още марка), форд и т.н.
                      Добре, еспешъли фор ю - накратко:
                      Може да има две причини ВАГ да купи Алфа Ромео:
                      1. Да произвежда евтини псевдоспортни автомобили, "наточени" отвън, но с мижави двигатели, интериори а ла ФВ и т.н.
                      2. Да направи марката пряк конкурент на БМВ - т.е. да запази истинския спортен дух, да даде относителна самостоятелност на дизайнерите и инженерите, т.е. Алфа Ромео да продължи да спазва своите традиции, но вече с читава маркетингова стратегия и подобрено качество.

                      Кое според теб е по-вероятното?
                      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                      Comment


                      • Нито едно от двете в близките години,но поне мечтите са безплатни ;P
                        No one 'needs' an Alfa, like no one needs a car with more than 60 hp!
                        Алфа Ромео 155 1.7 8v (много реве )
                        e46 328Ci (чорбаджийска кола)

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                          от уважение поне дай някакъв аргумент против... ?
                          Не знам доколко е аргумент, ама няколко страници по-напред беше постнат линк към някаква новина по темата. На края на статията беше цитиран някакъв германски спец, който казва, че Алфа имала "южняшки темперамент" Тия хора наричат това, което феновете на Алфа харесват в нея "южняшки темперамент"... Смяташ ли, че наистина разбират какво очаква един Алфист от Алфа

                          Тоя израз "южняшки темперамент" би стоял идеално за някой герой на Марио Пузо, ама в случая според мен не е подходящ

                          Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                          Добре, еспешъли фор ю - накратко:
                          Може да има две причини ВАГ да купи Алфа Ромео:
                          1. Да произвежда евтини псевдоспортни автомобили, "наточени" отвън, но с мижави двигатели, интериори а ла ФВ и т.н.
                          2. Да направи марката пряк конкурент на БМВ - т.е. да запази истинския спортен дух, да даде относителна самостоятелност на дизайнерите и инженерите, т.е. Алфа Ромео да продължи да спазва своите традиции, но вече с читава маркетингова стратегия и подобрено качество.

                          Кое според теб е по-вероятното?
                          Не знам според Стоян кое е по-вероятно, ама лично аз имам някакво предчувствие, че второто е твърде невероятно, на фона на първото и на фона на опита на ФВ с изкупуването на марки. Особено след изказването с "южняшкия темперамент"

                          Малко по-напред в темата някой от колегите беше казал, че Фиат са бизнесмени и не им пукало за Алфа от патриотизъм или някакви емоции и сантименти. Което според мен изобщо не е така Италианците ще се радват Алфа да е немска и ще започнат да споделят вижданията на германците за автомобилите, точно когато французите и англичаните забравят стогодишната война
                          Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                          Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                          Comment


                          • италианците мислят единствено и само за пари, както и всички други хора по света, боли ги фара за Алфа... или поне не ги боли толкова фара, че ако им натежат прекалено няма да се оттърват...

                            освен това ФВ ще използват точно алфа като конкурент на бмв, защото ако не го направят ще им се наложи да се борят с вече изграден имидж (макар и разклатен напоследък доста сериозно)

                            евтини марки имат достатъчно, не им трябва друга

                            всичко е пари...
                            sigpic
                            днес съм в почивка ---

                            Comment


                            • Sm0k, разбира се че така ще се изкаже, все пак трябва да спазва някои етични и бизнес норми в изказа си.

                              Немците нищо не разбирали от духа на италянските коли, традици и други имагинерни величини, ама я вижте тези двама немски колекционери какво са си поръчали.

                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=47204
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=51440

                              О и значи двама "нормални немски дришлювци" в какво са инвестирали, а една автомобилна компания, например Фиат, не може да го направи. Не ще, всъщност.

                              Алфа Ромео е много тачена в Германия, немските коли също са популярни в Италия. Само у нас в бугарско я има тая "война" - немски срещу италянски автомобили.

                              Много ясно, че втория вариант (от тези на коолио) е най-логичен, защото ваг така постъпиха с почти всички марки, които придобиха. Също така те самите казаха, че това ще би бил варианта.
                              по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
                                Да не говорим, че продавач №1 в Европа - ВАГ, предлага предно предаване в почти всичките си модели, с изключение на бутиковите Бугати и Ламборгини, но тяхното пазарно присъствие е несериозно на фона на останалите им продукти.
                                Te VAG aвтомобили със задно нямат - или е предно или е задвижване на 4-те колела.
                                Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                                освен това ФВ ще използват точно алфа като конкурент на бмв, защото ако не го направят ще им се наложи да се борят с вече изграден имидж (макар и разклатен напоследък доста сериозно)

                                евтини марки имат достатъчно, не им трябва друга

                                всичко е пари...
                                E, aко това стане и Alfa Romeo бъде направена конкурент на BMW, аз не мисля, че ще има недоволни.
                                Аз поне ще съм доволен, ако че марката ще е собственост на VAG - това е съвсем малка цена, която аз с удоволствие ще "платя".
                                Alfa Romeo 166 3.0 V6
                                Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                                Comment

                                Working...
                                X